La Selecció Catalana Infantil masculina de Futbol Sala disputarà la Fase Única del Campionat d’Espanya de Seleccions Territorials a Puigcerdà, Alp i Llívia, juntament amb els combinats de Ceuta i Madrid.
La Lliga Catalana de Futbol Sala de la Federació Catalana de Futbol ha tornat a ser elegida la seu organitzadora de la Fase Única del Campionat d’Espanya de Seleccions Territorials Infantil masculí de Futbol Sala. La competició es disputarà entre el 10 i el 13 de maig a les poblacions de Puigcerdà, Alp i Llívia. L’última vegada que l’LCFS va organitzar un campionat estatal va ser el passat mes de febrer a Salou, amb la Selecció Catalana sub 21 femenina proclamant-se campiona d’Espanya per primera vegada a la història.
Els Ajuntaments de Puigcerdà, Alp i Llívia, amb la col·laboració del club de la zona, l’AE Vedruna Puigcerdà, posen a disposició de l’organització les seves instal·lacions per dur a terme aquesta Fase Única. Recordem que, l’any 2016, aquests municipis ja van albergar la Fase Única en categoria Aleví.
![](http://files.fcf.cat/img/noticies/contingut/res_2018-04-27_14:37:03_1DX_7829.jpg)
Així doncs, els partits corresponents a la Fase Única del Campionat d’Espanya de Seleccions Territorials Infantil masculí de Futbol Sala es disputaran al Pavelló Municipal de Puigcerdà (Avinguda del Poliesportiu, 0. Puigcerdà) i al seu annex, al Pavelló Municipal d’Alp (C/ Orient, 4. Alp), i al Pavelló Municipal de Llívia (C/ de l’Esport, 0. Llívia).
Les catorze seleccions autonòmiques que es desplaçaran fins al Pirineu català són: Illes Balears, Galícia, Catalunya, Castella La Manxa, Melilla, Navarra, Ceuta, Aragó, Extremadura, València, Madrid, Illes Canàries, Andalusia i Regió de Múrcia.
A continuació, es detallen els quatre grups d’aquesta Fase Única Infantil masculina:
GRUP A |
GRUP B |
GRUP C |
GRUP C |
ILLES BALEARS |
GALÍCIA |
CATALUNYA |
CASTELLA LA MANXA |
MELILLA |
NAVARRA |
CEUTA |
ARAGÓ |
EXTREMADURA |
VALÈNCIA |
MADRID |
ILLES CANÀRIES |
ANDALUSIA |
REGIÓ DE MÚRCIA |
|
|
Amb aquesta Fase Única Infantil, la Lliga Catalana de Futbol Sala ja haurà organitzat quatre fases, juntament amb les Fases Prèvies sub 16 i sub 21 Femenina, i la Fase Final sub 21 Femenina.
![](http://files.fcf.cat/img/noticies/contingut/res_2018-04-27_14:38:02_1DX_7692.jpg)
Consulta els resultats dels partits, així com tota la informació relacionada amb la Fase Única del Campionat d’Espanya Infantil masculí de Futbol Sala fent clic AQUÍ.