El Barça jugarà la final de la UEFA Youth League
Notícies Generals | 25/04/2025
El conjunt blaugrana ha aconseguit superar per la mínima a l'AZ Alkmaar en les semifinals de la competició europea (1-0).
El Barça jugarà la final de la UEFA Youth League

El Barça lluitarà per la corona europea. El conjunt de Juliano Belletti jugarà la final de la Champions Juvenil després d'imposar-se per la mínima a l'AZ Alkmaar en les semifinals de UEFA Youth League. Un gol de penal transformat per Juan Hernández als set minuts de partit ha donat la victòria als blaugranes i el passi a la final. El Barça ha sabut jugar defensant el marcador i mantenint la porteria a zero per assegurar el bitllet per la final del proper dilluns, 28 d'abril.

SEMIFINALS UEFA YOUTH LEAGUE
DIA PARTIT ESTADI
25/04/25 FC BARCELONA 1 - 0 AZ ALKMAAR Colovray Sports Centre

L'inici ha estat brillant en clau blaugrana. Als cinc minuts de joc, una internada de Juan a l'àrea neerlandesa ha estat xiulada amb penal a favor del Barça. El mateix Juan Hernández ha estat l'encarregat d'executar la pena màxima i ha inaugurat el marcador al Colovray Sports Centre de Nyon, seu de la competició. El gol ha donat confiança al conjunt dirigit per Juliano Belletti que ha jugat davant un gran equip, l'AZ Alkmaar, que acumulava fins a 24 partits seguits sense perdre.

Els blaugranes han seguit el pla de partit i poc després del gol, novament Juan Hernández l'ha tingut després d'una llarga jugada col·lectiva però el seu xut, sense angle, ha acabat en servei de cantonada. Els holandesos, per la seva part, també han tingut les seves ocasions per empatar el matx durant la primera part però sense encert. A la represa, amb el Barça dominant el marcador, l'AZ Alkmaar ha fet una passada endavant per donar la volta a la semifinal.

La segona part, el Barça s'ha implicat molt bé en tasques defensives evitant el perill holandès. El porter blaugrana, Yaakobishvili ha estat molt segur sota pals i ha transmès molta seguretat a la línia defensiva. Tot i això, l'AZ ha disposat d'osasions clares, com un xut perillòs d'Oerip que s'ha estavellat al lateral de la xarxa. Juliano Belletti ha introduit canvis i ha donat entrada a Pedro per la lesió de Diarra. El matx l'ha dominat i controlat el Barça, que ha sabut mantenir la porteria a zero fins els 90 minuts. 

D'aquesta manera, el conjunt blaugrana jugarà la final de la UEFA Youth League i buscarà aixecar el tercer títol continental en categoria juvenil. La final serà el proper dilluns, 28 d'abril a les 18.00h contra el Trabzonspor que ha guanyat la seva semifinal contra el Salzburg.

 



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.