El Barça s’ha imposat en els quarts de final contra Industrias Santa Coloma per 3-8.
FOTO: RFEF
L’actual campió contra la il·lusió de participar per setena vegada a la Copa d’Espanya en la celebració del 50è aniversari. Barça, que defensa el títol, i Industrias Santa Coloma, el club degà, s’han enfrontat en la darrera eliminatòria dels quarts de final que ha guanyat l’equip blaugrana (3-8).
El conjunt dirigit per Tino Pérez ha estat molt encertat de cara a porteria. En una gran jugada coral Sergio Gonzalez ha estrenat el marcador i poc després un míssil d’Antonio ha significat el segon gol pel Barça. Just abans del descans, Catela ha estat molt murri per xutar una falta indirecta que Borja Puerta s’ha introduït en pròpia porteria.

Els colomencs necessitaven revolucionar el partit en el segon temps per intentar capgirar el resultat. Quan en els primers compassos Nil Closas ha retallat diferències en el marcador, el duel ha guanyat en emoció. El Barça, però, ha reaccionat d’una manera contundent amb tres de Dyego, Eric Martel i Sergio Gonzalez.
Encara quedaven més de 10 minuts en el segon temps i Industrias Santa Coloma ha cremat totes les naus amb l’atac de porter jugador. Un gol en pròpia d’Erick Mendonça i la diana de Bernat Povill han fet el 3 a 6. Els culers han tallat de soca-rel qualsevol reacció colomenca amb les darreres dues dianes d’Erick i Adolfo.

El Barça s’enfrontarà contra Peñíscola en la semifinal aquest dissabte (21.30 hores)
Els blaugranes han superat la primera ronda i s’enfrontaran contra el Peñíscola en la semifinal de la Copa d’Espanya aquest dissabte a partir de les 21.30 hores. Industrias Santa Coloma ha acabat la seva participació en què ha estat un premi a la gran temporada que està fent l’equip colomenc.
