El Futsal Vicentí CE acull la 10a Jornada de Tecnificació de futbol sala
FS Notícies | 28/03/2025
L'Àrea Esportiva i de Seleccions Catalanes de futbol sala va dur a terme la 10a Jornada de Tecnificació amb els equips formatius del Futsal Vicentí CE.
El Futsal Vicentí CE acull la 10a Jornada de Tecnificació de futbol sala

Formació arreu del territori. L’Àrea Esportiva i de Seleccions Catalanes de futbol sala va dur a terme el dijous 27 de març la 10a Jornada de Tecnificació de futbol sala de la temporada 2024-2025 amb els equips base del Futsal Vicentí CE. Amb aquesta jornada, l’Àrea Esportiva i de Seleccions Catalanes de futbol sala continuen, una temporada més, proporcionant eines de formació als cossos tècnics i als jugadors i jugadores d’arreu del territori català.

L’Àrea Esportiva i de Seleccions Catalanes de futbol sala es va desplaçar fins a Sant Vicenç de Castellet per a preparar diferents sessions distribuïdes amb els equips formatius del Futsal Vicentí CE. El responsable i secretari tècnic de l'Àrea Esportiva i de Seleccions Catalanes de futbol sala, Jordi Barrero, i el seleccionador català de futbol sala, Rubén Jaén, van continuar amb la línia de les darreres temporades enfocant els exercicis a la millora de la tècnica individual, amb exercicis de control i passada, de conducció, de regat i de xut a porteria.

Tota la informació de l’Àrea Esportiva i de Seleccions Catalanes de futbol sala es pot consultar fent clic AQUÍ.

GALERIA D'IMATGES

 



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.