Els cinc àrbitres assistents assisteixen als controls físics i tècnics per ascendir a categories nacionals
Notícies Generals | 29/04/2025
Carla Recasens, Nina Torralbo, Tetyana Fernández, Eric Martín i Max Van Esso han participat a Madrid a les proves per accedir a Primera Federació Femenina i ascendir a Primera Federació Masculina.
Els cinc àrbitres assistents assisteixen als controls físics i tècnics per ascendir a categories nacionals

Ja només queda esperar. Els cinc col·legiats catalans s’han desplaçat aquest cap de setmana a la Ciudad del Futbol de Las Rozas a Madrid per participar als controls físics i tècnics organitzats pel Comitè Tècnic d’Àrbitres de la RFEF. L’Eric Martín Hernández i en Max Van Esso Castellet, àrbitres assistents de Segona Federació, han participat al curs d’ascens d’àrbitres assistents de Primera RFEF. A més, han superat les proves físiques organitzades pel CTA de la RFEF i han realitzats els controls tècnics posteriorment.

ÀRBITRES SELECCIONATS
ÀRBITRE DELEGACIÓ
Eric Martín Hernández Vallès Occidental - Sabadell
Max Van Esso Castellet Barcelonès

Pel que fa les tres col·legiades, Carla Recasens, Nina Torralbo, Tetyana Fernández, formen part del programa de selecció per àrbitres assistents a Primera Federació Femenina. Les tres col·legiades han superat els controls físics i han realitzat els controls tècnics organitzats pel CTA de la RFEF.

ÀRBITRES SELECCIONADES
ÀRBITRA DELEGACIÓ
Carla Recasens Cabayol Osona
Nina Torralbo López Barcelonès
Tetyana Fernández Vila Barcelonès

 



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.