Reunió de la Comissió Executiva de la Lliga Catalana de Futbol Sala per parlar dels canvis reglamentaris
FS Notícies | 26/02/2025
L’LCFS ha celebrat una reunió amb la Comissió Executiva on s’han tractat diversos punts d’actualitat federativa.
Reunió de la Comissió Executiva de la Lliga Catalana de Futbol Sala per parlar dels canvis reglamentaris

La Lliga Catalana de Futbol Sala s’ha reunit amb la Comissió Executiva de la Lliga Catalana de Futbol Sala per tal d’abordar temes d’actualitat federativa.

 Primer Punt: Subvencions de l’LCFS

 Es detallen les subvencions de la Lliga Catalana de Futbol Sala de l’FCF:

 

SUBVENCIONS LCFS

AJUT PILOTES OFICIALS DE FUTBOL SALA TEMPORADA 25-26

Total ajuts de la campanya: 194.866,50 euros 

CAMPANYA EN CATEGORIES NACIONALS D’AFICIONATS DE FUTBOL SALA

Total ajuts de la campanya: 346.707,50 euros

CAMPANYA DE SUPORT ALS CLUBS DE BASE DE FUTBOL SALA

Total ajuts de la campanya: 6.050,00 euros

CAMPANYA “TOTS SOM UN EQUIP” DE FUTBOL SALA AMATEUR MASCULÍ

Total ajuts de la campanya: 438.793,63 euros

CAMPANYA “TOTS SOM UN EQUIP” DE FUTBOL SALA AMATEUR FEMENÍ

Total ajuts de la campanya: 180.657,16 euros

 

CAMPANYA #ORGULLOSA DE FUTBOL SALA FEMENÍ BASE

Total ajuts de la campanya: 156.196,52 euros

 

TOTAL CAMPANYES: 1.323.271,31 euros

 

Segon Punt: Pilota LCFS

En aquest punt, es detalla que s’ha obert el procés de selecció de la marca esportiva que subministrarà les pilotes a partir d’aquest any. Es detalla el procés, que s’ha obert el concurs i que es demanarà diferents propostes a diferents marques esportives, i es realitzarà diferents proves amb diferents clubs de futbol sala.

Tercer Punt: Canvis reglamentaris per a la temporada 2025-2026

En aquest punt, la Comissió Executiva posa sobre la taula diferents propostes de millora en el Pla de Competició, modificacions al Reglament General, al Reglament del CTAFS i al Reglament del CTEFS, que es detallaran a la Convenció Ordinària de Clubs de Futbol Sala per què els clubs els puguin votar.

 

La reunió de la Comissió Executiva finalitza a les 19.00 hores.



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.