S’acaba el camí del Barça a la Copa d’Espanya
FS Notícies | 23/03/2025
El conjunt blaugrana ha quedat eliminat amb la derrota contra Peñíscola en la semifinal (8-2).
S’acaba el camí del Barça a la Copa d’Espanya
FOTO: RFEF

La moneda ha sortit creu. El Barça de futbol sala tenia entre cella i cella revalidar el títol de la Copa d’Espanya per a capgirar la dinàmica de la temporada. Els blaugranes, però, han perdut en la semifinal contra Peñíscola aquest dissabte (8-2) en una derrota contundent. Tot i avançar-se amb el gol d’Antonio, l’equip valencià ha remuntat. El conjunt culer diu adéu a la competició en què a més Catela s’ha lesionat al tram final del partit al genoll dret.

FOTO: RFEF

Bon inici blaugrana; reacció valenciana

Els de Tino Pérez han començat el matx de la millor manera possible amb el gol d’Antonio en una de les primeres oportunitats. Peñíscola ha reaccionat ràpidament amb un doblet del pivot, Juanqui. Tot i les ocasions del Barça, aturades per un encertat Gus a la porteria rival, ha estat l’equip valencià qui ha augmentat la distància amb el tercer gol de Luciano Gauna.

Quan només s’havien disputat 22 segons del segon temps, Pablo Muñoz ha fet el quart pel Peñíscola. Ha estat un gerro d’aigua freda pel Barça. Els de Tino Pérez han apostat pel porter jugador, però han encaixat dos gols més a càrrec de Diego Sancho i Victor Pérez.

FOTO: RFEF

El gol de Matheus ha maquillat el resultat amb el 2 a 6, però Peñíscola encara ha tingut temps de fer dos gols més amb el segell de Lucas Rocha. El Barça ha quedat eliminat de la Copa d’Espanya en què també s’afegeix la lesió de Catela al genoll dret.

FOTO: RFEF



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.