Victòria treballada de Catalunya sub 14 en l'estrena a la Fase Or del Campionat d'Espanya
Notícies Generals | 07/02/2025
El conjunt català ha superat per la mínima Castella i Lleó gràcies al gol d'Hugo Chacón (0-1)
Victòria treballada de Catalunya sub 14 en l'estrena a la Fase Or del Campionat d'Espanya

Inici positiu. La Selecció Catalana sub 14 masculina ha començat la Fase Or del Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques amb victòria contra Castella i Lleó aquest divendres. A l'inici de la segona part, Hugo Chacón ha fet l'únic gol del matx, que ha estat marcat pel fort vent. D'aquesta manera, el conjunt català suma els tres primers punts en la primera de les tres jornades consecutives a La Corunya per la disputa d'aquest tram del campionat fins al diumenge.

CASTELLA I LLEÓ SUB 14
XI titular: Mateo Muriel, Jorge Martínez, Alejandro Manuel Cuaresma, Guillermo Martin, Alejandro Parra, Sergio Hernando, Mario Cañada, Daniel Garcia, Victor Calvillo, Iker de Barbachano i Diego Tejedor.
CATALUNYA SUB 14
XI titular: Alexander Rafale, Alan Guerra, Lucas Bernal, Pol Sabadi, Pau Sarria, Sergio Villarpriego, Divine Ikenna Ejiofor, Hugo Chacon, Benja Castella, Adrian Gutiérrez i Gerard Rouse.
GOLS
0-1 Hugo Chacón (41')
SEU
Ciudad Deportiva La Torre, La Corunya

En la primera meitat la Selecció Catalana sub 14 masculina ha tingut el vent en contra i ha condicionat per complet la manera de jugar de l'equip dirigit per Oriol Vila. Castella i Lleó ho ha aprofitat per a penjar diverses centrades a l'àrea de Catalunya i ha tingut diverses oportunitats clares.

En la represa, el vent ha afluixat i la Selecció s'ha fet amb el control de la pilota. Tot i això, poques oportunitats pels dos equips. Els castellanoleonesos han desaprofitat una bona acció i la resposta catalana ha estat immediata amb el gol d'Hugo Chacón. Després de la diana, Catalunya ha pogut eixamplar la diferència i en els darrers minuts ha defensat de forma ordenada el marcador a favor. El pròxim partit serà aquest dissabte en la segona jornada de la Fase Or contra Madrid (09.30 hores).

La representació federativa a La Corunya està encapçalada pel vicepresident de l’FCF, Jordi Bonet; el directiu i delegat del Vallès Occidental - Terrassa, Jacobo Domènech; així com el director tècnic de les Seleccions Catalanes de futbol, Israel López i el Coordinador de les Seleccions Catalanes de futbol, Gerard Roca

GALERIA IMATGES



Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.