El directiu i delgat del Bages-Bergadà-Cerdanya de l’FCF, Esteve Olivella, ha estat present als partits entre el Gimnàstic Manresa i el Saragossa de Divisió d’Honor i a l’encontre entre el CE Manresa contra el Borges Blanques de Primera Catalana.
El directiu i delgat del Bages-Bergadà-Cerdanya de l’FCF, Esteve Olivella, ha presenciat el partit entre el Gimnàstic Manresa i el Saragossa de Divisió d’Honor, acompanyat del president del club manresà, Miquel Sebastià, el president d’honor, Kiko Bosch, la coordinadora del futbol femení, Marta Pujol, i el coordinador del club Sergi Martínez.


Esteve Olivella també ha estat present en el partit que ha enfrontat al CE Manresa contra el Borges Blanques de Primera Catalana, acompanyat pel president de l’equip de Manresa, José Luís Correa i el vicepresident Lluís Villa.


El sub delegat del Bages-Bergadà-Cerdanya de l’FCF, Arcadi Prat, ha assistit al partit que han disputat el CE Sallent contra el CF Joanenc de Segona Catalana, acompanyat pel president Ramon Besora i el vicepresident Josep Besora.

