Competició | TEMPORADA 2024-2025

Nom Llicència Article Partits Sanció Motiu de la Sanció
PUIGREIG, C.E. A
RODRIGUEZ SANTOS, ROBERTO
J 338c,338.2b 3
Un partit de suspensió per pronunciar termes o expressions atemptatoris contra el decòrum o la dignitat o fer servir gests o signes que, per llur procacitat, es tinguessin en el concepte públic per ofensius.
Dos partits de suspensió pel fet d’adreçar-se als àrbitres, directius o autoritats esportives en termes o amb actituds injurioses o de menyspreu.
NAVAS,C.E. A
SERRANO LUNA, AARON
J 338f 1
Un partit de suspensió per comportar-se de manera violenta arran del joc o com a conseqüència directa d'algun episodi del mateix, sempre que l'acció origini risc, però no es produeixin conseqüències danyoses o lesives.
PUIGCERDA, C.F. A
RIPOLL ROVIRA, ARNAU
J 338.2b 2
Dos partits de suspensió pel fet d’adreçar-se als àrbitres, directius o autoritats esportives en termes o amb actituds injurioses o de menyspreu.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació, o bé conèixer com canviar la configuració, prement en Més informació.